Razvojne radionice
Vještine i kompetencije su osobine ličnosti, ponašanja i međuljudske interakcije koje svi koristimo za interakciju s drugim ljudima i kroz cijeli život ih možemo učiti i na taj se način razvijati.
Razvojne radionice usmjerene su na razvoj određenih vještina i kompetencija i održavaju se u grupi od 10 do 12 polaznika. Traju od 1 do 3 dana i mogu biti otvorenog tipa ili ‘in-house’ – organizirane za potrebe određenog klijenta prema njegovim zahtjevima.

povećavaju produktivnost

povećavaju kreativnost i potiču inovacije

potiču timski rad i povećavaju učinkovitost

olakšavaju zadržavanje zaposlenika zbog razvojnih mogućnosti

privlače nove talente i jačaju reputaciju organizacije

pripremaju nove i buduće menadžere

stvaraju osjećaj zbrinutosti i važnosti kod zaposlenika
Ohrabrujemo te da pronađeš svoj autentičan i kreativan put do kompetencija, rasta i uspjeha.
Kroz dvadesetogodišnje iskustvo održavanja edukacija, pažljivo smo filtrirali najpotrebnija područja vještina i kompetencija te usavršili vlastiti stil i pristup kako bismo kod polaznika proizveli što veći broj “aha” momenata, ključnih za unutarnju promjenu. Svojim jedinstvenim pristupom stvaramo nezaboravno iskustvo učenja i opipljive rezultate kako za pojedinca, tako i za organizaciju na najučinkovitiji i najprirodniji način.
Sadržaj svake radionice koju nudimo prilagođavamo individualnim potrebama klijenta:

Učinkovita komunikacija i upravljanje konfliktima

Leadership - vođenje sebe i drugih

Upravljanje virtualnim timovima

Emocionalna inteligencija

Osobni razvoj – percepcija i put do uspjeha

Vođenje timova

Situacijsko vodstvo i motiviranje

Moja perspektiva, moja stvarnost

Motivacija kroz coaching & feedback

Upravljanje promjenama

Upravljanje radnim učinkom

Vještine utjecaja

Strateško planiranje i razmišljanje

Design Thinking

Kreativnost i inovacije
Edukacija odraslih je društvena djelatnost koja kao cilj ima oslobođenje čovjeka i višestrani razvoj njegove ličnosti.
Metodologija na kojoj se zasniva naš rad je andragogija tj. učenje odraslih. U skladu s njom, naša glavna hipoteza je da polaznici već dolaze s određenim znanjem, iskustvom i stavom. Naša uloga je olakšati im proces učenja, tj. biti moderator učenja koji:

ih potiče da osvijeste područja koja trebaju razviti ili poboljšati

im pomaže eksperimentirati s novim metodama, alatima i ponašanjima u “sigurnom” okruženju

se nosi s njihovim otporom promjenama

motivira ih da iste stvari gledaju kroz “nove naočale”

kroz radionicu, radi aktivno na rješavanju stvarnih problema iz njihove prakse
Polaznici su kontinuirano stimulirani da razmišljaju, reagiraju i povezuju se međusobno kako bi dokučili što mogu napraviti drugačije i prenijeli svoje spoznaje u radno okruženje. Ovaj proces je zapravo Kolb-ov proces učenja koji prati slijedeće korake:

konkretno iskustvo (vidjeti, čuti, osjetiti, iskusiti)

reflektiranje, opažanje (promišljati o prethodnom iskustvu)

apstraktna konceptualizacija (logička analiza prikupljenih informacija, generiranje zaključaka)

aktivno eksperimentiranje (primjena naučenog u praksi)
Aktualnosti
DISCFlow® Certifikacija u Zagrebu!
DISCFlow® Certifikacija u Zagrebu!Doprinos koheziji tima i timskom radu, povećanje prodaje i izdragdnja snažnog liderstva - dopustite da vam DISCFlow® pomogne.Bilo da se radi o poboljšanju...
Leading in Leadership OTVORENI TRENING 2024: Osnažite svoje menadžere u razvoju liderskih vještina
Promjene u poslovnom svijetu nikada nisu bile toliko ubrzane i sveobuhvatne kao danas. Živimo u nepostojanom, nesigurnom, složenom i dvosmislenom, tzv VUCA (Volatile, Uncertain, Complex and...
Tumačenje rezultata SDI alata – plava, crvena i zelena osobnost
Svi ljudi su ipak jedinstveni u jednoj stvari – želji da se osjećaju dobro sa sobom i da iskuse osjećaj vlastite vrijednosti. Različiti ljudi iskuse ove osjećaje na različite načine, što je dio...