Ove godine Gentis je proslavio 18. rođendan te smo si u duhu te značajne obljetnice te naše punoljetnosti odlučili podariti novi web, vizualni identitet i promijeniti logo.
Novi logo odraz je prilagodbe i praćenja tržišta koje se stalno mijenja, razvijaju nove tehnologije koje nam omogućuju bolju, lakšu i transparentniju komunikaciju sa klijentima, odnos u kojemu možemo pružiti dodatnu vrijednost i učiniti razliku.
Donosimo Vam par zanimljivosti o bojama koje odlikuju naš logo i vizualni identitet, a to su ljubičasta, plava, žuta i narančasta.
Kada govorimo o psihologiji boja ljubičasta je boja koja se koristi kod „premium“ proizvoda. Ljubičasta potiče kreativnost kao i rješavanje problema. Povezujemo je s mudrošću i učenjem te poštovanjem.
Plava boja se koristi za učenje. Glavna osobina plave boje je moć smirivanja i opuštanja. Smanjuje otkucaje srca i samim time povećava koncentraciju.
Žutu boju povezujemo sa suncem, toplinom, kreativnosti, optimizmom i srećom.
Jedna od “ljetnih” boja je svakako narančasta. Narančastu boju povezujemo sa toplinom i energijom. Potiče aktivnost u tijelu te nam daje osjećaj samopouzdanja i avanturističkog duha.
Za idejno rješenje novog vizualnog identiteta zaslužna je Lara Žigić. Sve korake ovog projektnog zadatka vodile su i pomno pratile realizaciju Davorka Tolić i Mija Oršanić (Gentis d.o.o.).